IKAg voor marketeers
Subscribe
Sign in
Home
Wat doet IKAg ↗
Voor agencies ↗
Alle artikels
About
Latest
Top
De Grote Socialmedia-Realiteitscheck 2025
Wat het nieuwste Pew-rapport onthult over waar je doelgroep écht zit - en waarom marketeers dringend hun platformstrategie moeten hertekenen.
Dec 16
•
Bart van IKAg
1
Analyse van het Dentsu Ad Spend Forecasts-rapport: wat marketeers écht moeten onthouden voor 2026
Een diepgaande, nuchtere én licht spottende blik op de trends, verschuivingen en kansen die dit rapport onthult - en hoe je er als marketeer vandaag al…
Dec 12
•
Bart van IKAg
AI-advertising komt eraan: waarom marketeers nú al moeten voorbereiden (nog voor OpenAI op de advertentieknop duwt)
Van machine-leesbare USP’s tot een AI-oorlogskas: zo maak je je marketing future-proof voordat de concurrentie wakker wordt.
Dec 9
•
Bart van IKAg
4
Controlled-Risk Economy als trend?
Mijn analyse van het Top Trends 2026-rapport van Horizon Media
Dec 7
•
Bart van IKAg
Wat kost content anno 2025?
De cijfers liegen niet: AI drukt de prijs van productie, maar verhoogt de waarde van strategie. Een diepduik in het nieuwste Content Pricing…
Dec 4
•
Bart van IKAg
1
De 20 toerisme-inzichten die elke marketeer moet kennen
Wat Statistiek Vlaanderen onthult over consumentengedrag, bestedingen en opportuniteiten - en hoe jij dat meteen toepast in je marketing.
Dec 2
•
Bart van IKAg
1
November 2025
De Barometer en de Berg
Hoe de CMO Barometer 2026 marketeers in België een spiegel voorhoudt die ze al jaren ontwijken
Nov 28
•
Bart van IKAg
Hoe blijf je als marketeer relevant?
Of: hoe je jezelf niet laat verstoffen in een wereld vol algoritmes
Nov 25
•
Bart van IKAg
Martech-minimalisme voor KMO’s - Hoe minder tools je meer resultaat geven
Veel KMO’s verdrinken in marketingtools. Ontdek hoe je met drie goed gekozen tools orde, inzicht en rendement krijgt.
Nov 18
•
Bart van IKAg
Is onze website goed genoeg of gewoon duur?
Veel bedrijven twijfelen of hun website rendeert. Ontdek hoe je met onze reality check ziet of je site een fundament of façade is.
Nov 13
•
Bart van IKAg
Etsy bereikt 9 miljoen verkopers: wat marketeers moeten leren van de maker-economie
De explosieve groei van Etsy laat zien hoe consumenten evolueren van koper naar concurrent. Voor marketeers is dit hét moment om te leren denken als een…
Nov 11
•
Bart van IKAg
De Agency Reality Check
10 signalen dat je agency jouw merk begrijpt (of net niet)
Nov 10
•
Bart van IKAg
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts