IKAg voor marketeers
Subscribe
Sign in
Home
Wat doet IKAg ↗
Voor agencies ↗
Alle artikels
About
Latest
Top
Marketing in crisistijd
Overleven, heruitvinden en sterker terugkomen
16 hrs ago
•
Bart van IKAg
Klein, groot of PE-gepompt: welk type agency past bij jou?
Handleiding: "Soorten agencies, en wat jij eraan hebt"
Sep 7
•
Bart van IKAg
Van piramide naar diamant
Wat Stanford’s AI-onderzoek betekent voor de toekomst van marketingteams
Sep 5
•
Bart van IKAg
2
De goedkoopste focusgroep van België? De App Store-top 20
Waarom marketeers enkel naar downloads hoeven te kijken om te weten wat de consument écht wil (hint: minder stress, niet meer likes).
Sep 3
•
Bart van IKAg
2
Van duizend eilandjes naar één kompas
Hoe je weer grip krijgt op je versnipperde marketingmix
Sep 1
•
Bart van IKAg
August 2025
Waarom moet ik altijd eerst bellen?
Over proactiviteit bij je agency, en hoe jij het vliegwiel aanzet
Aug 26
•
Bart van IKAg
Over dit platform
Praktische inzichten voor marketeers en ondernemers. Minder buzzwords, meer bruikbare tools.
Aug 25
•
Bart van IKAg
Help, mijn bureau heeft me geghost!
Wat als je agency verdwijnt op het slechtst mogelijke moment (en hoe je dat vermijdt)
Aug 19
•
Bart van IKAg
"Iedere week belt er wel weer eentje met dé oplossing"
Hoe je als KMO-eigenaar niet verzuipt in agency-aanbiedingen, maar wel de juiste partner kiest
Aug 12
•
Bart van IKAg
Je agency is een voorproefje van de toekomst
Waarom wat jou vandaag overkomt, straks iedereen overkomt
Aug 12
•
Bart van IKAg
De geruchten over de dood van search zijn zwaar overdreven
Terwijl AI-experts al een plechtige uitvaartdienst aan het voorbereiden waren, laat Google gewoon nog een extra factuur rollen:
Aug 12
•
Bart van IKAg
Marketeer, jij moét in de boardroom zitten. En de cijfers bewijzen het.
Bedrijven die marketing écht centraal zetten groeien 30% sneller dan hun concurrenten.
Aug 12
•
Bart van IKAg
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts